Szolgáltatásaink



Valamennyi szolgáltatásunkat a Megbízóinkkal kölcsönösen kialakított bizalmi viszonyra, korrekt tájékoztatásra, folyamatos párbeszédre építjük. Csak így tudunk megfelelni azoknak a kihívásoknak, amely ebben a szakmában a megbízható helytálláshoz, a kiváló minőségű kiszolgáláshoz szükséges. Tapasztalataink szerint a biztosítók részéről elutasított vagy nem megfelelően rendezett kárügyek jelentős része abból adódik, hogy a biztosítók nem rendelkeznek a megfelelő információval a kockázatról vagy a fedezetbe vont kockázat megváltozásáról. Ez elkerülhető többek között a biztosítási szerződések korrekt értelmezésével, rendszeres karbantartásával, a díjmonitoringgal, a folyamatos tájékoztatással.

További információra van szüksége?
Segítünk a problémáján. Adja meg a telefonszámát és visszahívjuk!
Ugrás az oldal tetejére